Przejdź do głównej zawartości

Wywiady z kandydatami na przewodniczącego #1 - Bartosz Surówka

 Pierwszym kandydatem na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego, udzielającym wywiadu jest Bartosz Surówka. Bartek uczęszcza do klasy 3cs, prywatnie interesuje się muzyką oraz sportem, a w szczególności piłką nożną


Dlaczego zdecydowałeś się, kandydować na przewodniczącego szkoły?   

"To była dość spontaniczna decyzja. Moi koledzy bardzo mnie do tego namawiali. Dużym natchnieniem dla nas był Bartosz Surówka, który chciał kandydować 2 lata temu, ale niestety nie doszło to do skutku i po pewnym czasie stwierdziliśmy "dlaczego nie?"." 

 

Jak wcześniej udzielałeś się w życiu szkoły?  

"Od zawsze dążyłem do tegoby być jak najbardziej aktywny w życiu szkoły. Kiedy tylko pojawiała się jakaś okazja, to starałem się z niej korzystać, często pomagałem m.in. przy nagłośnieniu oraz brałem udział we wszelkiego rodzaju zawodach sportowych." 

 

Czy mógłbyś szerzej opowiedzieć nam o swoich postulatach?  

"Jeśli uda nam się wygrać, zorganizujemy co najmniej kilka zawodów sportowych, w tym e-sportowych. Chcemy zorganizować kącik z ładowarkami oraz kartę "aktywnego ucznia". A po więcej informacji zapraszam na moje plakaty wyborcze." 

 

Jakie są twoje mocne strony?  

"Na pewno mogę powiedzieć, że jestem bardzo pewny siebie, lubię stawiać na swoim i trudno jest zmienić moje plany, dlatego możecie być pewni, że moje postulaty zostaną spełnione. Jestem osobą energiczną, sympatyczną oraz chętną do pracy. " 

 

Jak zamierzasz ułatwić pierwszoklasistom zaaklimatyzowanie się w nowej szkole?  

"Planujemy zorganizować, dla nich kilka spotkań integracyjnych. Chcemy aby czas spędzony w szkole był dla nich jak najprzyjemniejszy i możecie być pewni, że będą mogli liczyć na nasze wsparcie w każdym momencie." 

 

Na co zamierzasz kłaść największy nacisk w swoich działaniach?  

"Wraz z moim sztabem, największy nacisk przełożymy na stworzenie kącika ładowarek. Sam niejednokrotnie byłem w potrzebie naładowania telefonu, co niestety było utrudnione. Skupimy się też na zorganizowaniu zawodów sportowych i e-sportowych oraz będziemy próbować zorganizować więcej ławek na terenie szkoły, by można było tu miło spędzać czas - trochę takie kąciki wypoczynkowe. " 

 

Na jakiej podstawie dobierałeś osoby do swojego sztabu? 

"Z całym moim sztabem, znamy się i przyjaźnimy już od pierwszej klasy. Może się wydawać, że jest to trochę łapanka, ponieważ są tutaj osoby z kilku różnych klas, aczkolwiek znamy się już dłuższy czas i nie są to przypadkowe osoby oraz jestem pewny, że są chętni do pracy tak jak ja albo i bardziej. " 

 

Jak wygląda taka kampania od środka?  

"Na razie ciężko mi to dokładnie określić, bo to dopiero początek naszej współpracy, ale muszę przyznać, że spędzamy ze sobą dużo więcej czasu niż wcześniej. Dużo myślimy o tym co można by wprowadzić. Można powiedzieć że robimy taką burzę mózgów i później wybieramy najlepsze pomysły, niektóre odrzucamy już na wstępie, a nad niektórymi zdarza nam się debatować. Jest to super przeżycie, które zapamiętam na długo." 

 

Czy macie w planach organizowanie akcji typu poczta walentynkowa itp. w razie ewentualnego zdalnego nauczania? Jeśli tak, jakie to by  były akcje? 

"Poczta walentynkowa jest to akcja organizowana już od wielu lat. Co prawda w czasie stacjonarnego nauczania jest to prostsze do zorganizowania, ale myślę, że uda nam się wymyślić jakaś alternatywę dla tych i innych akcji, podczas nauki zdalnej. " 

 

Dlaczego to właśnie ciebie powinniśmy wybrać? 

"Wraz z moim sztabem jesteśmy osobami bardzo kreatywnymi. Na pewno będziemy doradzać się też pozostałych uczniów, odnośnie naszych pomysłów. Będziemy starać się, aby spędzanie czasu w naszej szkole było dla każdego przyjemnością." 

 

Dziękuję za wywiad i życzę powodzenia w dalszej kompanii. 

"Również dziękuję." 

 

Wywiad przeprowadziła Daria Wielgos 



Komentarze