Przejdź do głównej zawartości

Od Nas dla Was- Natalia Micał

Dziś przedstawiamy wywiad z drugą kandydatką na przewodniczącą szkoły- Natalią Micał, uczennicą klasy 2E
Link do strony kampanii Natalii na Facebooku klik



Jak zamierzasz ułatwić pierwszoklasistom przystosowanie się do nowej rzeczywistości szkolnej?
Nasza kampania polega na tym, że chcemy pomagać uczniom zdobywać nie tylko bezcenną wiedzę, ale także sprawić, że będą przychodzić do szkoły z uśmiechem na twarzy i zapamiętają ją dobrze na długi czas. Wydaje mi się, że osoby z pierwszych klas będą zainteresowani dniami tematycznymi, organizowanymi akcjami czy spotkaniami integracyjnymi, które pomogą nam zbliżyć się do siebie i poznać nowe osoby.

Jeśli wygrasz na co przede wszystkim będziesz kładła nacisk?
Na pewno będę kładła nacisk na współpracę i realizowanie naszych postulatów, bo to priorytet. Chcę sprawić, żeby każdy czuł się dobrze w szkole, a społeczność była zgrana. Niech uczniowie oprócz nauki zdobywają życiową wiedzę, a II Liceum będzie dla nich miejscem, gdzie mogą się wykazać. Dlatego też w naszym programie jest dużo punktów, które ułatwią ludziom pokazanie własnego ja.

Jak wygląda "zaplecze" takiej kampanii?
Kandydowanie było spontaniczną, ale jednocześnie bardzo przemyślaną decyzją. Każda osoba z mojego sztabu wspiera mnie i pomaga mi. Wszystko tak naprawdę udało nam się zorganizować w ciągu jednego tygodnia, dlatego też uważam, że to pokazuje, że potrafimy dobrze działać i organizować akcje w krótkim czasie. Podczas tych siedmiu dni udało nam się stworzyć projekt plakatu, nagrać filmik promujący, zrobić zdjęcia. Bardzo pomocny jest fakt, że każdy w moim sztabie ma przydzielone zadania.

Czego obawiasz się ze strony swoich rywalek?
Rzeczą której się obawiam jest debata, ponieważ myślę, że dla każdej z nas jest to jedna z najbardziej stresujących części całej kampanii. Mam jednak nadzieję, że będzie to uczciwa walka. Poza tym liczę na to, że będziemy się dobrze dogadywać i współpracować nawet wtedy, gdy wygra tylko jedna z nas. We trójkę możemy połączyć swoje siły i stworzyć coś dobrego. Mam nadzieję, że dziewczyny myślą podobnie.

Co powinni wiedzieć o Tobie wyborcy?
Postanowiłam kandydować dlatego, że uważam, że szkoła może być jeszcze lepsza niż jest- chociaż jest miejscem wspaniałym. My jednak chcemy dać z siebie 200% i doprowadzić do tego, że każdy z nas będzie uważał ją za swój drugi dom. Jestem osobą otwartą, dobrze zorganizowaną, uwielbiam pracę z ludźmi, dobrze idzie mi planowanie różnych rzeczy i zawsze trzymam się schematu. Zwracam uwagę na potrzeby innych, co też uważam za wartościową cechę.

Uważasz, że uda Ci się zrealizować wszystkie postulaty? Lista jest dość długa...
Liczę na to, że tak. Każdy postulat staraliśmy się dokładnie przemyśleć. Wiadomo, że czasu jest niewiele- tylko rok- ale wierzę w to, że wspólnymi siłami uda nam się zrealizować nasze założenia i pomysły.

Który aspekt Twojej kampanii wyróżnia Cię spośród dziewczyn i działa na Twoją korzyść?
Bardzo interesującym postulatem jest kącik rozrywki, a także wprowadzenie talent show. Osoby w moim sztabie są bardzo otwarte i wiem, że mogę na nich liczyć, ponieważ wszystkich znałam już wcześniej, łączy nas przyjaźń, przez co mam do nich stuprocentowe zaufanie. Uważam, że walka jest naprawdę wyrównana i wszystkie jesteśmy dobrymi kandydatkami na stanowisko przewodniczącej szkoły. Którakolwiek by nie wygrała, będzie to dobra decyzja.

Dziękuję i życzę powodzenia.
Dziękuję.

Rozmawiała Aneta Jasion



Komentarze