Przejdź do głównej zawartości

Czy kiedykolwiek byłeś prawdziwie zakochany?

Czy kiedykolwiek byłeś prawdziwie zakochany?

Co  według Ciebie znaczy kochać?

W dzieciństwie, wydawało mi się  że to wszystko jest takie proste. Jest mężczyzna, kobieta, chemia między nimi i to wszystko. Miłość aż po grób…

Z wiekiem zaczęłam jednak to wszystko rozumieć, dostrzegać minusy tego uczucia i powoli przestać wierzyć w prawdziwą, „bajkową” miłość.

Na swojej drodze spotykałam kilku potencjalnych kandydatów. Wtedy wydawało mi się, że to kochanie. Całkiem niedawno zrozumiałam, że było to tylko zauroczenie.

Poznałam osobę, która uświadomiła mi, że mimo różnych przeciwności losu, kilometrów, można się zakochać i to tak bardzo, zakochać się tak jak nigdy wcześniej.

Wiadomo, żeby nie było za pięknie, wszystko się skończyło szybciej niż sama przypuszczałam.

Po raz pierwszy to ja zostałam odrzucona, bo jak możemy być szczęśliwi, skoro jesteśmy ograniczeni odległością?

Wydawało mi się, że jest to możliwe. Przeliczyłam się.

Od tamtej pory nic nie jest takie jak kiedyś, zaczęłam doceniać to co miałam i każdego dnia zadawałam sobie pytanie „dlaczego?”.

Teraz wiem, że wszystko jest po coś i nic nie dzieje się przez przypadek.

Doświadczenie prawdziwej tęsknoty to jedno z najgorszych uczuć, z jakimi się spotkałam.

Były plany, byłam „ja i on”, teraz zostałam osobno ja i osobno on.

Mogłam się poddać, zamknąć w sobie, jednak moja silna wolna nie pozwoliła mi na to, wstałam jeszcze silniejsza, 
zaczęłam wylewać swoje smutki na kartkę papieru i teraz postanowiłam się tym z wami podzielić.

I ty zrób to samo, odetnij swoją przyszłość, żyj teraźniejszością, pożegnaj smutek, żal i nienawiść.

Wszystko się ułoży potrzeba tylko czasu, podziękuj tej osobie za to, że była w twoim życiu i mimo złamanego serca wybacz jej. Tak jak ja wybaczyłam jemu.


„Nigdy nie żałuj tego co zrobiłaś, bo w pewnym momencie działo się dokładnie to, czego naprawdę chciałaś.”


#fun-loving