Przejdź do głównej zawartości

„Sprzedam czaszkę”

„Sprzedam czaszkę”

  Sprzedam czaszkę
 ładną zadbaną specjalnie wyczyszczoną znalezioną w koszu
 miała odjechać ale zlitowałem się w końcu też kiedyś
 była jak ja
 swoimi oczami patrzyła na poranną mgłę wyczekując jutra starając się
 zapomnieć o wczoraj gdy ubyło jej trochę
i ubywa z każdą sekundą-nawet teraz kiedy została
tylko czaszka kaleka

dalej widzi słyszy i czeka na kolejną wojnę trojańską i drugiego Odysa stworzonego
nie przez zrodzonego z Melosa
też czuje ale więcej bo ona jeszcze potrafi tęsknić do obrócenia się
w proch

  Sprzedam czaszkę
grzeczną wolnostojącą która potrafi wysłuchać choć pozornie nieżywa w środku ma
więcej
proszę o pośpiech bo już zaczęła się kruszyć-odpadła jej szczęka -na szczęście
potrafi mówić bez jej używania wystarczy tylko przełożyć jej mowę uzupełniając o dodatkowe
charakterystyczne zwroty własne
wystarczy kupić sobie słownik „ze staroludzkiego” z dopiskiem „z kręgosłupem dawnego człowieka”
-mogę pożyczyć- mam kilka egzemplarzy-mogę nawet dorobić parę dla wyjątkowo
chętnych nawet tych
zezwierzęconych


ona czuje się samotna i nie wiadomo czy to się zmieni nikt do niej nie dorasta
bo nikt jeszcze poza nią nie żyje w stanie rozpadania będąc
tego świadomym i dążąc do tego- bezpowłokowego

staram się znaleźć jej towarzysza lecz nie jestem pewien czy mi się powiedzie

ogłoszenie podałem już prawie wczoraj ale coś mnie powstrzymało
z kim spędzę te wieczory zbliżając się ku życiu i zmienieniu swojej powłoki?
z kim poczuję siłę podspraw człowieczeństwa?
Jesteśmy tacy sami
-prawie tacy sami dlatego

Sprzedam czaszkę
   tanią wystawiłem ogłoszenie- w końcu dałem radę –nikt nie odpowiada nikt
nie czuje się na siłach by zająć się przodkiem hektorowym być może najstarszym z
latami mądrości – wisi aż dotąd

zorganizowałem aukcję- z zaniżonymi cenami i czekam z oczami wilgotnymi przyszły
jedynie znajome dusze mojej czaszki i parę tych zezwierzęconych ludzi ale oni nie chcieli
kupić czaszki posiadającej przyszłość
ani słownika ze staroludzkiego…

młotek uderza trzeci raz: sprzedane
…kupiłem ją- zostanie ze mną
nie odepchnie mnie

Ewa Xyz